Varför rubrik?

Jag orkar inte ha någon riktig rubrk till detta inlägg, eller, jag kommer inte på någon helt enkelt. Igår hade jag ingen direkt tid att skriva. Men, jag var på Gröna Lund hela dagen. Tillsammans med kompisen Hannah. Har dessvärre inga bilder att lägga upp. Åkte nästan allt! (hade det som mål) Fritt fall för första gången, Oooooh! Och Jetline (stor berg och dalbana för de som inte vet) fastnade uppe i luften ett antal gånger. Jag satt som tur var aldrig i. De fick till slut stänga av den. Men jag hann åka den två gånger. (: Idag då, jo idag hade jag tänkt ha en "chocklad i-min-ensamhet-dag" och kolla på min lillebrors alla tusentals filmer, men, jag blev fast vid datorn, får se om jag lyckas palla mig iväg härifrån.


Kommentarer

Vad har du att säga?

Ditt namn
Glömsk?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback
RSS 2.0