DÖTT MED STORT D



WOHOO! Då hade vi bildtorka igen...... -.-


"Och vi har en bloggpaus som långsamt drar in över bloggen chubb.blogg.se"....
Det är nog lika bra att jag drar igång med en bloggpaus, men varför göra det över lovet? Om man ska blogga är det väl nu? Fast det finns så mycket annat att göra nu ju! Men jag tror inte att pausen kommer förren efter lovet... Det är då jag kommer få mycket att göra.

JULLOV, JULLOV! JIPPIIIIE! Oah! Skönt nu alltså! Och snart är det julafton! Känns ju bara för bra! Tror att jag bara har en enda klapp kvar att köpa, om ens det. Kanske allt är klart..? Vill ha, vill ha en systemkamera nu.... Då skulle jag nog ge mig ut att fota stup i kvarten! Just nu var det ett tag sedan jag tog mig ut på en tur, men däremot hade jag och Erica en liten fotoseccion (stavning?) igår. Hoppas att jag får ladda upp några här eller att Erica laddar upp några hos sig. 

Kanske tar ett tag innan jag uppdaterar igen.. Kanske inte... Men juste! Julafton! Kommer uppdatera senast den 24:e dårå...

Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: tusen tack, söte!! :D :D :D



Wow, suuperfin header!

2008-12-20 @ 18:14:07
URL: http://eexx.blogg.se/
Postat av: Emma

okej, tack så mycket. :D



fin bild. =) cool. :)

2008-12-20 @ 23:54:42
URL: http://emmaa95.blogg.se/

Vad har du att säga?

Ditt namn
Glömsk?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback
RSS 2.0