FUNDERAR...

Jao, jag funderar mycket jag... Just nu handlar det om en ny bloggdesign... Kanske skulle göra en egen UTAN Ericas hjälp? (a) Men lat som jag är kommer den kanske inte upp förrän... Om..... Ett LÅNGT tag... XD

Min andra fundering handlar om julen... Jakob hade en liten bloggfråga, "Vad betyder julen för dig?". Så jag funderar lite på det... Egentligen inte så mycket. Jag gillar presenterna, och jullovet. Och snön, (som tyvärr lär utebli detta år)
 
Appro på ingenting så brann det i Nacka Forum, när jag var där... De gick ut med det i högtalare och jag fick ngo lite smått panik... Men det var ingen stor brand och man fick snart gå in igen.. 
Och så har jag klippt lugg....  

Kommentarer

Vad har du att säga?

Ditt namn
Glömsk?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback
RSS 2.0