USCH

Ja, usch var ordet... Nu ser min blogg sådär tråkig ut igen! Måste ta tag i detta någon gång. Men jag har inte riktigt lust. Jag har inte riktigt lust till att lägga någon större energi på bloggandet, men tror att det kommer tas upp under jullovet. Då kommer jag inte ha mycket att göra, eftersom att denna jul kommer tillbringas helt hemma i Sverige. Och som jag längtar till jul nu! Då kommer jag få min efterläntade systemkamera! OOH! Har dock nu bytt från Canon EOS 1000D till Canon EOS 450D, eftersom... Jag vet inte, men den känns bättre, hehe. Men smarta som vi är här i familjen kommer jag inte få den förrän efter jul, då julrean börjar! Smart huh?

Bildtorka var ordet också... Jag har inga som helst bilder som kan förknippas med ett blogginlägg, eller som jag är särskilt nöjd med. Får väl ta och leta ännu djupare i datorn, men snart kommer det! Vill ha, vill ha  Canon EOS 450D!

Kommentarer
Postat av: Perra

Sv: Nice, jag ska visa i ett inlägg sen vad jag ska ha ;D

2008-12-15 @ 20:10:48
URL: http://typperra.blogg.se/
Postat av: Emma

haha, jag känner också så om bloggandet. säkert bara för jag är sjuk, men ja. haha xD

2008-12-15 @ 21:51:52
URL: http://emmaa95.blogg.se/

Vad har du att säga?

Ditt namn
Glömsk?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback
RSS 2.0