Ny header, och nya småändringar!

Nuu.... Nuuuu minnsann börjar jag komma igång! Erica och jag satte oss ner vid datorn, och så fick jag en massa hjälp utav henne. Tack, Erica! Jag är inte helnöjd... Jag hade en helt annat bild i huvudet, men i brist på bra bilder och på bra program och bra kamera får detta duga... Tills vidare. Jag måste säga att jag verkligen är URUSEL på detta med koder o.s.v, men jag får ta mycket hjälp utav designadinblogg.se, och såklart utav Erica. Jag kommer också försöka mig på lite småändringar, som typsnitt och färg. Men det får bli en annan dag... Jag är en mästare på att skjuta upp saker!

Kommentarer
Postat av: Emma

Snyggt! :> Fotona <3 .

2008-11-11 @ 20:54:50
URL: http://idjut.blogg.se/

Vad har du att säga?

Ditt namn
Glömsk?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback
RSS 2.0