Önska mig lycka till!

Ännu har jag inte gett mig ut och fotat, men det ska det bli ändring på snart. grejen är bara den att jag inte har tid, men jag lägger ut min personliga favoritbild med detta inlägg. Den tog jag ii..... Våras tror jag XD Den finns också i min bloggheader. Men.. Nu till rubriken, imorgon och på söndag ska jag nämligen tävla igen! Sporten är då såklart simning och de sträckor jag simmar under helgen är 100 m. ryggsim, 100 m. bröstsim och 100 m. frisim. Lite fegt att inte våga ge sin på 100 fjärilssim också men i alla fall... Så.. Klockan 08.00 i Eriksdalsbadet... (25 minuter bort) Aj aj.. Jag kommer inte få mycket sömn... Önska mig lycka till!


Kommentarer
Postat av: Emma

Den bilden är jättefin :)

Lycka till :'D

2008-11-15 @ 00:41:45
URL: http://idjut.blogg.se/
Postat av: Fridolf;) haha

LYCKA TILL!!! Fast lite sent nu för du har nog redan simmat men endå xD

2008-11-15 @ 13:39:22
URL: http://fridalindvall.blogspot.com

Vad har du att säga?

Ditt namn
Glömsk?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback
RSS 2.0