Som sagt, Fotomässan.

Lite mer detaljerat... Eller något liknande kommer nu...

Jag och Erica var då på fotomässan här i Stockholm.. (Nu har jag gjort det svårt för mig.. Detaljerat? Hur tänkte jag!? Inte kan jag skriva detaljerat!) Jag tycker det var mycket givande för min del. Nu vet jag vilken kamera jag ska köpa! Eller snarare önska mig... Det är ju jul snart! En Canon EOS 1000D närmare bestämt. Runt 4 500 kostar den... Så jag undrar om mina föräldrar är villiga att köpa den? Annars har jag tittat på lite OLYMPUS kameror också. Mässan var rolig... Främst på grund av att Jag och Erica fick gå in gratis. (Vi är 12) Det var upp till 12 år gratis, alltså hade vi egentligen inte fått gå in gratis ^^ Men det blev nå fle i kassan höhö. Fotomässan här i Stockholm är helt klart något jag kan rekomendera!

Glöm inte att hålla tummarna för mig imorgon också, 100 meter frisim :O   


 

Kommentarer
Postat av: Emma

Åhhh, önskar jag kunde farit dit. :[[

LYCKA TILL :'D

2008-11-15 @ 22:00:42
URL: http://idjut.blogg.se/
Postat av: Perra

Sv: Najs :D

Jo, ändrade det nu (:

2008-11-16 @ 00:12:07
URL: http://typperra.blogg.se/

Vad har du att säga?

Ditt namn
Glömsk?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback
RSS 2.0