Nu attans!

.. Så ska jag ta tag i denna blogg! Så smått i alla fall, steg ett blir att uppdatera oftare, och lägag in fler bilder. Måste nog ge mig ut på en fotorunda snart. Och skaffa mig en egen kamera! Min dator ekar tom! Tack så mycket, alla mina 4.000.000.000 läsare, för att ni finns. (Noot, typ ingen läser ju detta ^^, utom möjligtvis mina vänner..?) Om du läser denna blogg, (vilket jag förmodar att du inte gör) så skriv vad du heter, din ålder och kanske något annat om dej själv! Tack tack!



Kommentarer
Postat av: sara

hej,jag heter sara och jag tycker att du ska blogga oftare. om du undrar vilken sara det är så är det den du har känt längst (sara m).

2008-10-18 @ 23:16:08
Postat av: Friiddaaa!

Hej agnes. Du vet att jag läser din blogg och jag tycker att du har varit JÄTTEDUKTIG som har skrivit ett inlägg på typ 5.000.000 år!!! Hej igen:P

2008-10-20 @ 15:53:09
URL: http://www.fridalindvall.blogspot.com
Postat av: Friiddaaa!

Hej agnes. Du vet att jag läser din blogg och jag tycker att du har varit JÄTTEDUKTIG som har skrivit ett inlägg på typ 5.000.000 år!!! Hej igen:P

2008-10-20 @ 15:54:00
URL: http://www.fridalindvall.blogspot.com

Vad har du att säga?

Ditt namn
Glömsk?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback
RSS 2.0