Tillfälligt avbrott.

Bloggen Chubb kommer under obestämd (kort) tid vara tillfälligt avbruten.. Det är någåt fel på våran rauter (?) i huset, så internetet funkar bara på datorn uppe.. Attans! Jag som har ett helt eget litet hemligt förråd med choklad i mitt rum, vid datorn!! Hmpf... Vad mer kan man säga... Ja, tävlingen (läs föregående inlägg) gick väl hyvsat, kom inte sist i min gren i alla fall, och slapp simma Ericas gren också eftersom hon kände sig hyvsat bra. Vi hann ckså med gröna lund innan, (det var ju gratis just idag, för oss, ericas mamma hade fått nått från jobbet... hmm..) och ja, vi åkte nästan allt. I spö och duggregn, men jag tyckte nog att lilla fritt fall var roligast.. XD Hah, nej, men, vi åkte den två gånger, för rolig var den! :D Och så fick vi med os 2000 g choklad med oss hem också. Det är det som orsakat mitt eget lilla förråd. ^^

Ja, det finns inte direkt några fina egentagna bilder på denna dator, så bilder får idag utebli. Kommer ladda upp en eller flera bilder på den stoora chokladkakan. (:

Kommentarer
Postat av: erica

Men agnes. Jag tycker faktiskt att du riktigt ska ta tag i din blogg! Ja, det är du på bilden.

2008-09-09 @ 20:21:22
URL: http://oiture.blogg.se/

Vad har du att säga?

Ditt namn
Glömsk?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback
RSS 2.0