LÖRDAG 28/3


Där fick vi ju en liten egobild också! Trevligt trevligt!
På bilden: Jag.
Foto: Kompisen Caroline.



Godmorgon solsken, vår jord säger hej! (typ ur Kalle och chokladfabriken) xD
Nu känner jag mig duktig! Jag kanske trots allt lyckas hålla mitt mål!

Dagen till ära tänker jag tillbringa här hemma. Det här är första lördagen på riktigt, riktigt länge då jag inte har ett skit att göra, och det stör mig! Jag blir så rastlös när jag är ledig!
Dessutom har jag märkt att jag inte kan inte sova länge på mornarna längre! I och med att jag fått gå upp så tidigt de senaste helgerna på grund av alla simtävlingar har det liksom slagit rot i min hjärna. Jag kan absolut inte sova längre än till 10. Helst inte längre än till 9...
Den här helgen kommer bli rätt trist, det känner jag på mig! Mamman i huset har tagit bilen och farit iväg till sin mamma i Örebro-området, och kommer inte tillbaka förrän imorgon. HUR ska vi klara oss?
Dessutom har Erica träning nästan hela dagen idag, så inte kan vi hitta på något...! ;O

I alla fall, nu när jag har så pass lite viktigt att göra, kan jag ju ta och fokusera på det oviktiga. Jag har gjort en liten lista över saker att göra idag;
-Städa skrivbordet
-Byta lakan i sängen (Har inte bytt sedan min födelsedag dne 14:e februari) xD 
-Köpa godis (hur ska det gå utan bil?!) 
-Läsa ut När jag hör din röst
-Fotografera (Det var år och dar sedan!)
-Panta burkar med Erica (Näääär hon kommer hem, vilket ju kan dröja.)

Jag tror det var allt. Nä, nu ska jag ta itu med listan, men vi görs ju senare under dagen! Glöm inte mitt mål! ;D


Kommentarer
Postat av: Frida [om mode och foto]

låter toppen och söt bild:*<3

2009-03-28 @ 12:55:58
URL: http://fridaisfine.blogg.se/
Postat av: EBBA [fotoblogg]

svar; aw, tack så mycket <3 :* fin bild!

2009-03-28 @ 15:09:10
URL: http://ebbaslillaplace.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN

Lyssna gärna på min nyaste låt som ligger uppe! :)

egenskriven på improvisation direkt i kameran.

2009-03-28 @ 15:10:05
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: E L S A |

hejsan !

kika gärna förbi min lilla blogg , lämna också en kommentar innan du går :) jätte snygg blogg förresten!

kram

2009-03-28 @ 21:53:37
URL: http://kiiiiz.blogg.se/

Vad har du att säga?

Ditt namn
Glömsk?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback
RSS 2.0