JAG BLIR SÅ FÖRBANNAD!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
HHHH!!!!!! VARFÖR VILL INTE MIN HEADER ANPASSA SIG? GAAAAAAAAAAAAAH DET GÅR INTE ATT GÖRA DEN
SKIIITEN SMALARE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DEN FATTAR INTE ATT JAG INTE VILL HA
1000 PX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHH
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH



ursäkta, men jag är verkigen FÖRBANNAD. Här har man suttit och gjort värsta feta headern, och så är det något som min lilla stilmall inte FATTAR och det blir BAJS!!!! Ursäkta, men nu får det se ut såhär tills jag orkar ta itu med det igen, för just nu håller jag på att kasta datorn i golvet eller något. -.-'

Kommentarer
Postat av: Anonym

Eller så är det nåt DU inte fattar... ;)

2009-11-08 @ 20:51:20

Vad har du att säga?

Ditt namn
Glömsk?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback
RSS 2.0