HAR INTE SAKNAT DET.

HEJ, hallå. Det är med stooor sorg jag skriver d.. *såndär musik när nått blir fel, typ grammofongrejsnålen som dras av skivan* Jo, det är lite tråkigt allt detta, men jag har inte direkt saknat bloggandet. Alls. Bloggen är alltså härmed nerlgd. För gott.... INTE KUUUL JUUU! Men så är det. Funderar dock på att göra som min käre vän Erica, starta en ny blogg som inte TVINGAS LÄGGA IN FOTON VARENDA J*KLA GÅNG... xd '

Det är en utav sakerna jag gillat minst med allt bloggande, den där gnagande tanken "borde du inte lägga in bilerna och lägga upp dem på bloggen snart?" osv osv osv... Kanske istället ska satsa på skrivandet. Ja, liksom... Skriva om intressanta saker istället för att lägga upp intressanta bilder.. Så får det nog bli... Lägger antaglien liksom ut en länk till den nya bloggen - när den är klar ;)

Jag bryr mig inte så mycket om hur många läsare eller prenumeranter jag har, jag tycker det är kul att skriva och kul att fotografera och känner helt enkelt att allt måste upp någon stans, så en blogg duger utmärkt.

TACK BLOGGEN, REST IN PEACE!
*Augusti 2008 +Februari 2010


Kommentarer

Vad har du att säga?

Ditt namn
Glömsk?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback
RSS 2.0