Agnes hatar att skriva rubriker

Som sagt, jag kan aldrig komma på en bra kommentar, verkligen, aldrig! I alla fall, så har jag och Erica tillbringat gårdagen på Lidingö, hemma hos Kristin. Mycket trevligt, och där sov vi också över. Och idag så åkte vi alla tre in till Slussen, för att där träffa Sara och Jenny, och ha en liten Sports camp återträff. Det blev fika på Wayne's Coffee, och sedan en glass på Mc Donken (Mc Donald's). Och sedan var det hem och träna, och så sitter vi här, jag och Erica. Nog borde vi sova, men jag kände mig tvungen till att skriva lite här.


Kommentarer
Postat av: Carita

Åh, vilken fin barkbild.

Din dag lät mysig förresten, hoppas du får en minst lika mysig idag! Puss. :]

2008-10-28 @ 12:58:21
URL: http://minicookie.blogg.se/

Vad har du att säga?

Ditt namn
Glömsk?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback
RSS 2.0