Sista..(?)

Hoppas detta kommer bli mitt sista TRÅÅKIGA inlägg... Utan bild och utan mening... Tänkte bara lite kort skriva något, för att hålla denna blogg liite uppdaterad... I förrgår, åkte hela faderullan (familjen) och kollade på "Wall-e", myyyycket bra. Bästa animerade film jag sett! (Efter Monsters Inc, den är bäst. :D) Men när vi skulle in i garaget upptäckte pappa att nycklarna va borta, så då fick vi åka till farmor, och kom han på att han lagt nycklarna i innerfickan.. -.- Ett litet ävernty mitt i vardagen, och i simhallen idag, låg det bajs i bassängen, så de skulle rensa den i fyra timmar, så vår simning blev inte av, vi fick ha landtränign i en o en halv timme istället.... -.- Ja, ja, som sagt, sista meningslösa inlägget... Men jag tror aldrig jag kommer kunna få till ett RIKTIGT bra inlägg... :/

Kommentarer
Postat av: Carita

Åh, animerade filmer alltså. :| Så underbart!

Har du sett Ratatouille? Annars tycker jag definitivt att du borde göra det. Hoppas du får en fin vecka, kram! :*

2008-10-13 @ 19:02:51
URL: http://minicookie.blogg.se/

Vad har du att säga?

Ditt namn
Glömsk?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback
RSS 2.0