FOTOBLOGG MINUS FOTON

Jag har inte uppdaterat... Ehe.... Förlorat en av mina så värdefulla 9 prenumeranter (numera 8) x)
Men jag ska hålla bloggen vid liv om det så är det sista jag gör! (Kanske har lite andra prioriteringar om det där med "det sista jag gör" men ja...)
Hursomhelst har detta blivit en fotoblogg minus foton på sista tiden, vilket inte är särskilt bra, right? Nej.
Så därför ska jag ta tag i saken och ladda in alla mina en biljard bilder som ligger i kameran o skräpar...
-Jag är verkligen sämst på att ladda in bilder i datorn!-
-Borde väl inte vara så svårt egentligen?- ;O

Kommentarer
Postat av: AMANDA

Sv Agnes;

Hahah men vi börjar klockan 9 och ni börjar.. 10 väll? :o

Så vi kommer inte ses, för vi slutar 10 xD Och ni går till 13 .. eller? höhö

Synd iaf :(<3

2009-08-24 @ 08:03:04
URL: http://bananasisformonkeys.blogg.se/

Vad har du att säga?

Ditt namn
Glömsk?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback
RSS 2.0