ECKSJUSMI

Ursäkta mig, (Förtydligar rubrik) jag har ju då som sagt inget internet på min dator i mitt rum vilket innebär att jag måste sitta på familjens dator.... Egentligen ska ju inte det vara ågot större problem, men jag får ont i ögonen av att sitta vid den.. (?) (a) I alla fall... Jag har en massor med bilder jag tagit nyligen, som antingen är inladdade i min dator, eller är kvar i kameran, men jag tror att det kaaaaaaaanske kan finns en och annan även i denna dator..? Kan ju kolla..
(*kollar efter bilder*)

(Inga bilder funna, för fula....) XD (Men däremot hittade jag gamla videos från när jag gick i sisådär tredjeklassXD Detta kommer underhållamig resten av kvällen, LUUGNT.


Kommentarer
Postat av: lovisa

fin blogg :)

kolla in min blogg och lämmna görna en komentar :D

2009-01-13 @ 18:07:24
URL: http://sjobloom.blogg.se/

Vad har du att säga?

Ditt namn
Glömsk?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback
RSS 2.0