LÖRDAGSKVÄLL 28/3


Vi har fått påskfåglar i köket ;D


Jag höll mitt löfte, två inlägg. ;) 
Dock är klockan 3 minuter i 12, men vi låtsas att det regnar...

Nu såhär på kvällen har jag och Erica hunnit med en del.
Vi har ätit middag.
Vi har spelat monopol med lillebrorn i huset.
Vi har släckt alla lampor (det gjorde väl ni med?!)
Vi har tittat på Robinson i mörkret.
Vi har tittat på film, "Keeping mum", någon annan som såg den?
Vi har.... Det var allt. Nu ska vi sova. 

För övrigt kan jag tillägga att jag inte lyckades med min "att göra lista" från tidigare idag särskilt bra.
Jag har endast Köpt godis och Bytt lakan i sängen. Grattis Agnes. 
För övrigt nummer 2 kan jag tillägga att jag tappat bort laddaren till kamerabatteriet, och att kameran är död.
Och nu vet jag inte vad jag ska ta mig till!  
Vart skulle ni ta vägen om ni var ett borttappat batteri?
 

Kommentarer
Postat av: | E L S A

sv : Tack , har du gjort designen själv ?

den är jätte fin ..

kul att du kikade förbi.

puss på nosen

2009-03-29 @ 10:12:14
URL: http://kiiiiz.blogg.se/

Vad har du att säga?

Ditt namn
Glömsk?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback
RSS 2.0