JAG ÄR EN VAMPYR


Hahaha, "whaat?" Mås som satt precis vid London Eye, inte minsta människorädd!
Idag då? Jo, jag är sjuk. Inte kul alls. Jag har haft en riktigt trevlig helg och bortsett från sjukdomen har jag haft en helt okej start på min vecka. Min blogglust känns lite likam ed noll just nu "/ Ingenting fyngerar (haha det är nog bara jag som är lat och inte orkar fixa till det) och bloggen känns riktigt tråkig. I helgen nu då, (eller imorgon?) ska jag återställa min kod och stilmall och börja om från början med header, typsnitt, bakgrund och allt! Jag behöver bara intala mig själv att verkligen göra det x))


En låt som alltid funkar! "Jag är en vampyr" - Markus Krunegård


Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha jaa det gjorde du nog :P <33

Nää bara skojja

2009-11-18 @ 11:53:14
URL: http://onathurlig.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hehe, vilken söt mås! ;D <3

2009-11-18 @ 18:30:49
URL: http://uniiqa.blogg.se/

Vad har du att säga?

Ditt namn
Glömsk?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback
RSS 2.0