KRASHLANDNING?


Fågeln fastnade faktiskt konstigt nog av misstag på bild, ett spontanfoto som blev ganska bra helt enkelt, haha.
JAG VET ATT DEN BLEV FÖR STOR, HAHA, MEN DET KAN INTE HJÄLPAS, JAG HAR BRÅTTOM X)

Hej! Jag är inte död, oh no! Men jag har inte uppdaterat, nej det har jag inte ;)
Men nu gör jag det, alla är nöjda och glada, hehe. Idag är det fredag. Min fredag började med "gå-upp-ur-sängen-ångest" och en halvtimmes försovning, jag vaknade med andra ord en halvtimme för sent och fick skynda mig en aning. Min engelskalektion var inte heller något vidare. Vi hade vikarie för typ sjuttionde gången, (det är alltid samma vikarie, oh yess. Han vikarierar i samtliga ämnen, men kan inte direkt något, haha) jag ska inte döma någon här nej, nej, men låt mig säga så mycket som att jag fick x-antal skrattattacker, och inte fick så mycket gjort. Dessutom var jag "nära-på-att-få-anmärkning" några gånger på grund av dessa skrattanfall. Absolut ingenting jag kunde rå för! Ehe. Slutade dock tio i tolv och nu är jag glad. New Moon imorgon med de bästa!
HA DE!


Kommentarer
Postat av: Sanna

du kommer Älska New Moon! ;D <33

2009-11-28 @ 19:43:35
URL: http://uniiqa.blogg.se/
Postat av: Hanna

fin fin fin bild!

2009-11-29 @ 16:57:14
URL: http://wormvsbird.blogspot.com

Vad har du att säga?

Ditt namn
Glömsk?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback
RSS 2.0