ÖNSKELISTA

Bilder lånade från apple.se, converse.se, cocoo.se och.. google.se? x))
1. RÖD IPOD MED KAMERA!!!
2. RÖDA CONVERSE (mycke rött blire, haha)
3. COOLA SAKER FRÅN COCOO.SE
4. TWILIGHT/NEW MOON ALMANACKA FÖR 2010
5. PENGAR

Satsar på KORT önstelista i år! Tdigare år har jag liksom önskat mej massa saker, och sen, SIST på listan, som en "ut i fall att" typ, har jag haft pengar. Men nu när det inte finns så mycket annat, kanske jag kan få lite sådant också? (; Det är ju liksom jättesmart, då kan man köpa det man vill ah själv! CLÄVVÖR!
För övrigt är bilden ful, jag vet. I had no time. Och, hehe, okej, jag orkade inte göra en ny x))

Nu ska jag för första gången på två dagar få träna igen! Aaah! Jag älskar torsdagsträningar! Så långa, så jobbiga, så roliga! Ehe. Hoppas ni får en riktigt bra kväll med lika lite sömn som mig, haha.

EDIT: Haha, Erica. jaha, okej. Jo, allihopa! Jag vill (måste?) bara säga att Erica (www.namnetvaererica.blogg.se) gjorde en sådan här önskelista på sin blogg redag dagen innan ;O Oj oj oj, Men nu är det sagt, vad jag härmas(; 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Coolaste önskelistan! ;D

2009-11-19 @ 22:11:42
URL: http://uniiqa.blogg.se/
Postat av: ERica

häääärmis

2009-11-20 @ 13:21:14

Vad har du att säga?

Ditt namn
Glömsk?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback
RSS 2.0