ATT BJUDA PÅ SIG SJÄLV


Haha, ibland uppskattar man själv när man bjuder på sig själv. - Weird mening?

Ikväll har huset lyckats gå i konkurs!
Hela altet stängdes ner (strömmen alltså) och det blev mörkt. Endast en dator och några få lampor fungerade, men händig som min kära mor visade sig vara, är problemet numera fixat. Häääärligt med ljus och värme! För övrigt är jag riktigt trött, och borde sova. Å andra sidan borde jag göra läxor (hrm, dock är alla kvar i skolan, glöööömde) och kolla lite på tv. (Jag har ett "dagligt intag av tv" behov förstår ni, höhöhö) Så jag hör av mig!  ;)


Kommentarer
Postat av: emmaidjut

Hahaha, ojojoj, nån håller koll på räkningen. O_O



Ska till Umeå & Övik, sen vet jag inte. :D

2009-10-23 @ 19:42:22
URL: http://idjut.blogg.se/

Vad har du att säga?

Ditt namn
Glömsk?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback
RSS 2.0