FÖRDRÖJNING


Bara för att det är påsk... (Bilden är från i vintras däremot)


GAAAAAH! JAG HAR INTE BLOGGAT PÅ SNART 2 VECKOR!!! AAAAAAAH! KATASTROOOOOF..?
Jag ska försöka skylla ifrån mig i alla fall; "Jag har inte haft tid, och kameraladdaren är dessutom borta..."
Hehehehe, vad sägs om den ursäkten? Den är delvis* sann.... ^^

*Laddaren är borta, men jag menar... Det är lov, klart jag haft tid!


Nu är påsken snart slut. Jag har inte kunnat fotografera ett skit.... Skit också!
Har tillbringat den mesta tiden hemma, men jag har också tränat en hel del och så åkte vi nu i torsdags (skärtorsdagen) ner till Linköping där vi har bekanta...
Trevligt trevligt!
Hur firade du påsken?

Kommentarer

Vad har du att säga?

Ditt namn
Glömsk?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback
RSS 2.0