TÄVLINGSNOJJA

(Samma rubrik som på objektivet, haha)
Nervös, timmarna innan tävlingen, nervösast! Jag har så mycket jag borde göra, och vad gör jag? Jo, sitter vid datorn och skriver ett onödigt inlägg om vad jag borde göra... Komiskt?
Jag måste dessutom lägga mig relativt tidigt ikväll, eftersom jag inte kommer få någon som helst sovmorgon under helgen, insim 09.15 (tror jag?) i Eriksdal, 30 min härifrån, och ni anar inte hur seeeg jag kan vara på morgonen.... Måste gå upp sju.. -.- Tidigare än en vardag alltså. Huuuanemejj! Wish Me good luck, see you soon!

(Antar att min engelska suger..?)

Kommentarer
Postat av: Agnes

SV: haha :) hoppas tävlingen gick bra!

2009-02-07 @ 12:04:17
URL: http://aagnesb.blogg.se/

Vad har du att säga?

Ditt namn
Glömsk?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback
RSS 2.0