I'M BACK

Sure I am, nu med bilder dessutom, men jag nöjer mig med två till detta inlägg.. xD (lat)
Jag mår bra, jag är inte död. Hoppas inte ni är döda ni heller! ;O
Jag orkar inte riktigt svara på alla kommentarer jag får, men det är inte så att jag bara struntar i dem!
Oooh nej! Jag blir JÄTTEGLAD verkligen när ni kommenterar! Fortsätt med det! (Och prenumerera
gärna också!) Nu har prov/diagnos-tiderna dragit igång här med, även om de inte är så seriösa,
har vi ett prov i ett ämne ställs alla ordinare läxor i alla andra ämen in... Jag tror inte vi inser vilken
lyx vi lever i just nu... Och snart drar även tävlings-tiderna igång! Härligt! Här ska simmas! Fick
också reda på att jag ska tävla på min födelsedag den 14:e februari! (alla hjärtans dag) ;)
Anyway. Kommer kanske uppdatera lite under helgen!

P.s (Vem sjutton skriver P.s nuförtiden??) Iaf, läs Twilight/Om jag kunde drömma, jag är fast! D.s


Sömnigare stad finns inte. Inte en människa ute.


Bara smått redigerad bild.

Kommentarer
Postat av: emilia

fina bilder ^^

2009-01-30 @ 22:41:46
URL: http://emiliawestling.blogg.se/
Postat av: Jossi

Mysiga bilder :)

2009-01-31 @ 14:08:31
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
Postat av: Annalee

Det är knattesim du ska simma då va :)

jag fyller den 16:one och eftersom att det var skottår förra året så tävlade jag också då :D

2009-02-02 @ 11:43:11
Postat av: Agnes

Sv Annalee; Jess, det är det. :D (Är din blogg borttagen?) ;O

2009-02-03 @ 19:05:17
URL: http://chubb.blogg.se/

Vad har du att säga?

Ditt namn
Glömsk?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback
RSS 2.0