WOLVES




Vargarna på Skansen - De hade lite svårt att vara stilla...

SOMMARLOV SOMMARLOV SOMMARLOV!
Igår fick jag SOMMARLOV!

Riktig perfekt dag för skolavslutning hade vi igår! Regn måndag, tisdag och onsdag, men så på torsdagen då våran skolavslutning ägde rum sken solen upp hela Stockholmsområdet! TACK!
Det blev en ganska känslosam avslutning eftersom min klass ska splittras och byta skola.
Vår mentor började till och med gråta när hon häll tal (typ iaf) ...
Men guys! Nu är det SOMMARLOV!

Dock fult väder. -.-'

Nu om cirka 5 minuter åker jag, pappa och min bror ner till Småland för att hälsa på farfar. Lika bra att få det övertsökat så jag slipper det nu under kommande sommarlovet. Men jag kommer tillbaka på söndag! Då får det nog bli lite bildbomb här... Har riktigt många att visa!

Kommentarer
Postat av: linnea haver

Vore supersött om du la en tanke på min nya bloggdesign och sa vad du tycker? Puss och kram!v

2009-06-12 @ 21:19:10
URL: http://linneahaver.blogg.se/
Postat av: johanna

FIna bilder :)

2009-06-13 @ 10:46:55
URL: http://fotobyjohanna.blogg.se/

Vad har du att säga?

Ditt namn
Glömsk?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback
RSS 2.0