JAG BLIR GALEN

UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURRRRRRRRRRRGH!
JAG HATAR DETTA INKOMPETENTA (?) SYSTEM SOM SKA FÅ BILDERNA UPPLADDADE!
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!
JAG FÅR FUNKTIONSHINDER!
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH
DET GÅR JU INTE ATT LADDA UPP REDIGERADE BILDER VILKET FORMAT JAG ÄN SPARAR DEM I!
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!
Får väl bli ickeredigerade bilder då..? -.-
Nejmen juste...
DOM ÄR JU HUR STORA SOM HELST FÖR ATT JAG INTE KUNNAT ÄNDRA STORLEKEN PÅ DEM!
Asså seriöst. Någon som vet vad felet kan vara?


(Ursäkta detta extrema klago-inlägget)

Kommentarer
Postat av: A R E D H E L

Sheat! :O ;D <3

2009-05-22 @ 22:21:48
URL: http://aredhel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha xD

Aa, du har rätt :P

Undrar hur izabella e oxå.. kollade på google. Hon e typ värsta sportaren :P

Det fanns en bild oxå, Men jaa.. det kan ju va nån annan oxå ;)

2009-05-27 @ 20:48:18

Vad har du att säga?

Ditt namn
Glömsk?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback
RSS 2.0