NEJ! INTE NU!

Jahapp. Då har det skett. Bomben har slagit ner, spelet är över.
Jag är förkyld! NEEEEEEEEEEJ!
Eller till och med värre än förkyld, mitt huvud sprängs vilken sekund som helst, och min hals... Asså.. Jag kan inte ens ta in huvet (så man får dubbelhaka typ) utan att den skriker massa svordomar och fula ord! ;O
Och jag som ska tävla hela helgen...
NEEEEEEJ!
Det är dessutom min sista tävling innan sommaren. Sen är det över liksom.
ATTANS! Hur ska jag nu kunna komma upp i A-gruppen??
SKIT. Aja! Jag får väl fejka och "underdriva" lite... Hähähähähä.

(Bilderna funkar fortfarande inte att ladda upp... Ska prova med att redigera dem i ett annat program.)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Stackare..

krya på dej

2009-05-31 @ 19:55:22
URL: http://misshannahs.blogg.se/

Vad har du att säga?

Ditt namn
Glömsk?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback
RSS 2.0