BIG BEN


En utan alla de bilder jag tog i London.
Dålig uppdatering här, jag vet. Men jo, det är så, att min kära katt först var borta i 3 dygn kort efter min hemkomst från England, hon hittades i en tall flera meter upp och ja, jag har inte av oro förmått mig att skriva. Och sedan, nu, igår, jagades hon upp i en ny och ännu högre tall. Skolan har gjort mig seg, jag har varit trött osv osv...

Men nu är jag tillbaka för att stanna...
...Hoppas vi i alla fall, haha. Jag har nu ikväll sysslat lite med att uppdatera mitt rediogeringsprogram, ladda ner nya fonter och lite sånnnnntttdddääääääär :P   Fast nu känner jag faktiskt inte för något annat än att ta ett bad! Och dricka julmust, haha. Jag skrev appro på det mig önskelista inför julen här om dagen, haha. 4 saker kom med, ohyess! Rekord på få saker! ^^  Nej, nu ska jag bada med min julmust!
Skit i det god natt och sov gott ;)

 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Skitcool bild! ;) Bra redigerat!

2009-11-16 @ 14:12:16
URL: http://uniiqa.blogg.se/

Vad har du att säga?

Ditt namn
Glömsk?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback
RSS 2.0