I'M DEAD AND GONE


New Mexico, Usa, 2009 -Sjukt redigerad, men det var eh, meningen :D

Ööööööh HEJ.
Jag har smått glömt bort hur man blåggar... Eh, nej, BLÅGAR! Nej! BLÅÄGAR! Äh hursomhelst.
Det är dött här... Höhöhöhöhö. Men så är också mitt liv och min kreativitetsmääätare, jag gör inget annat än kollar på TV, tränar, är i skolan, äter,  sover, tävlar, är med kompisar. (Hehe, måste väl ändå varit allt?)

Jag har typ sjuuuukt mycket bilder i kameran som jag aaaaldrig visat, (de är nämligen inte inladdade i datorn än hehe. Men ärligt, finns det något tråkigare än att ladda in biljarden bilder i datorn? Jag glömmer alltid att ta ut sladden efteråt i alla fall haha) och dessutom finns det massa oredigerade OCH redigerade bilder i datorn som aldrig visats. Hmm... Borde dessutom göra en ny header men;
JAG VILL HA PHOTOSHOP!
Ska det vara så hiiimla svårt att ladda ner det? ;O
MEN NEJ AGNES, DET ÄR OLAGLIGT!
Hmm... Fast ändå.. I reeeally neeeeeed it!
MEN DET ÄR FORTFARANDE SJUUUKT OLAGLIGT! 
Aaaaah... Fast ändååå.... Hmm...
Äh! Vi får se hur det blir med den saken. Får väl börja spåna på någon ny design i Paint.net så länge... Men ÅÅÅÅH, jag vill ju ändar allt, men då måste man ju ändra hela skiten. (Synonymer??)
HUUUUURSOMHELST, här kommer en bild!
(Och förhoppningsvis snart en ny design/header/remake/renovering/WHATEVER!)
(.. Nej, jag är inte alls trött och mina nerver håller sig heeeeeelt och hålleeeet i styr..?)
 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad är det på bilden, Barbies! ;D <3

2009-11-16 @ 14:15:17
URL: http://uniiqa.blogg.se/

Vad har du att säga?

Ditt namn
Glömsk?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback
RSS 2.0