2009-09-12


Icke-visad bild från New York... Jag eh.. orkade ju inte riktigt ladda upp de låga bilderna från New York...


Jomen hej jag heter Agnes och skulle för övrigt börja uppdatera mer, men, jag vet, nej det har jag inte gjort... ;)   Det är dock mycket *host* att stå i... (Jag är bra på att inbilla mig själv saker) Skolan och träningar och när jag har en ledig stund blir det datorn, (jamen uppdatera då? Eh nej, jag föredrar Facebook hehe) tv:n eller att vara ute med kompisar. Men! Jag uppdaterar i alla fall när jag får mina ryck och jag tycker verkligen inte mina små uppehåll ska hålla dig* borta från bloggen! :D *Du som egentligen inte läser bloggen utan antagligen bara kommit hit och läser detta av någon konstig anledning vilken du absolut inte orkar ta reda på :)


Har för övrigt börjat fundera över vad jag egentligen bloggar om. (Och har för övrigt inte kommit särskilt långt med de funderingarna) Men jag tror i alla fall att jag bloggar om allt och ingenting. Alltså helt meningslösa saker sagt, tyckt och gjort av Agnes. Och jag tycker detta är (öh, oftast) riktigt roligt och kommer fortsätta blogga hur få kommentarer, prenumeranter eller liknande jag får! Jag bloggar för att typ samla min vardag, mina tankar och allt annat i mitt liv någonstans. Så varför inte här? Tidigare har jag också varit "rädd" för att skriva om typ "idag har jag gjort det här och det här" eftersom jag varit rädd för att det skulle tråka ut folk något extreemt. Men eftersom så väldigt få läser min blogg kan jag ju lika gärna börja göra det nu? Yeees, I like that thought! 

So, here we go! Idag har jag... ;) Hahaha, det här känns fel. Men nu kör vi! Idag har jag gjort i stort sett ingenting. (Herregud, det här kommer att lyfta min blogg till skyhöga höjder! Hahahah) Varit iväg en snabbis med mamma och farmor, köpt en tröja, en mössa och lite apoteksprylar och för övrigt bara suttit vid datorn, städat för veckopengen och degat vid teven. Imorgon är det dock tävling i Väsby, typ en timme härifrån? Haha, orka säger jag bara xP Men roligt ska det bli för nu känner jag att simningen har dragit igång igen på allvar! Och nu känner jag (jag känner mycket?) att jag borde dra mig boooooort från datorn. Sagt och gjort.

Imorgon/Ikväll börjar jag på en ny (liknande) design till bloggen! CHABBOOUUUAA!


Kommentarer
Postat av: Aredhela

haha härlig bild och låååång text :D

2009-09-12 @ 18:53:49
URL: http://aredhel.blogg.se/
Postat av: Fanny

AGNES DU FOTAR BÄÄÄST!!!<33

2009-10-03 @ 19:03:37
URL: http://onathurlig.blogg.se/

Vad har du att säga?

Ditt namn
Glömsk?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback
RSS 2.0