Efter regn kommer sol.

Ledsen att jag inte hann skriva igår, blev mkt sent, och blev tvungen att gå diirekt i säng. Jag var i alla fall inne i stan igår. På ung08, där jag bland annat fick göra nått med en 77 kg tung docka. :O Verkar som om all träning gett resultat.. För det fick jag en knapp, och på den knappen stod det "När jag blir stor ska jag bli POLIS". Jaa, varför inte? :P Idag har det regnat, och regnat, och regnat. Steg upp, åt frukost, satte på tvn, fattade beslutet att det inte fanns något kul program, gick ner, satte på datorn, gjorde mig i ordning och fastnade framför skärmen. Har som vanligt pendlat mellan Tv och dator idag, men nu på kvällen, kom bästisen Erica hem från Skåne. Tack! Mina två sista sommarlovsdagar är räddare! Som
sagt; Efter regn kommer sol. 


  


Kommentarer
Postat av: erica

Eisten får de bli.

Men du ser att du börjat ta min lalla ruta på bildena och ...

DU HAR TAGIT KORT PÅ MIN HÄCK: MIN FINA LILLA HÄCK!

2008-08-17 @ 20:40:13
URL: http://oiture.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hej, Agnes vad fint du har gjort och fina bilder. :D



//Caroline K

2008-10-21 @ 15:58:49

Vad har du att säga?

Ditt namn
Glömsk?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback
RSS 2.0